Ons IKC

In ons Integraal Kind Centrum (IKC) vormen de basisschool van Stichting Confessioneel Onderwijs R’IJssel en Kinderopvang Zonnekinderen samen IKC De Brug. Een organisatie waarin (vak)leerkrachten en pedagogisch  medewerkers samenwerken binnen één pedagogische en educatieve doorgaande leerlijn voor kinderen.

IKC De Brug...

... gaat voor de brede (talent) ontwikkeling van ieder kind. Ons uitgangspunt is “samen zijn we sterker” ten behoeve van het kind.
... zet het welbevinden en de ontwikkeling van het kind centraal. We bieden ieder kind volop ontwikkelkansen.

Binnen IKC De Brug bieden we:
- Peuteropvang  voor kinderen van 2-4 jaar
- Basisonderwijs voor kinderen van 4-12 jaar
- Naschoolse opvang voor kinderen van 4-12 jaar.

Kijk gerust eens verder op onze website en kom meer te weten over ons IKC.  Wilt u meer weten of heeft u vragen? We nodigen u van harte uit contact met ons op te nemen. Dat kan zowel telefonisch (026-3118974)  als per mail (directie@ikc-debrug.nl).

Lees hier meer over onze Visie & Missie