Uniek op De Brug

Een uniek onderwijsaanbod, dat hebben we op IKC De Brug. Door mee te gaan en in te spelen op ontwikkelingen proberen we uniek te blijven.

We bieden bijvoorbeeld:

• Engels VVTO: Engelse les aan alle groepen, dus vanaf de kleuterklas! In een wereld die zo snel globaliseert vinden we dat we niet vroeg genoeg kunnen beginnen met Engelse les.
  • Rots en Water training: Samen werken en samen leven, dat staat centraal. De kinderen leren op een speelse, actieve manier hun eigen grenzen en die van een ander (h)erkennen.
  • Een leesklas voor leerlingen die extra ondersteuning nodig hebben bij het technisch leren lezen.
  • Een Leerlingenraad: Kinderen uit groep 5 tot en met 8 bespreken allerlei zaken over het onderwijs en denken mee over actuele zaken.
  • Atelier onderwijs: Kinderen zelf keuzes laten en leren maken uit een aanbod van bijzondere materialen, ruimtes en begeleiding.
  • Typevaardigheid: Met tien vingers typen, de juiste houding achter de computer en ook blindtypen.

Meer weten? Of lezen over de speerpunten voor de komende jaren? De uitgebreide uitleg kunt u hier vinden!

010_De_Brug_DSC7196_WEB