Aanmelden Onderwijs IKC De Brug

Wat ontzettend leuk dat u interesse heeft in ons onderwijs!

De keuze van onderwijs is van groot belang voor de toekomst van uw kind en voor uzelf. Daarom vinden we het belangrijk dat u ook een kijkje neemt in de school zelf om te zien hoe wij met kinderen omgaan en iets van de sfeer te proeven. De schoolleiding vertelt u tijdens zo'n bezoekje heel graag wat over de school en kan uw vragen beantwoorden.

Voor een afspraak kunt u bellen of een mailtje sturen naar:
Stefan de Jonge
Telefoonnummer: 026-3118974
Emailadres: directie@ikc-debrug.nl

Wanneer u uw kind wilt aanmelden bij ons op school moet u in het kader van de wet op passend onderwijs eerst een aanmeldingsformulier invullen en inleveren op school. Dit formulier is op school verkrijgbaar en krijgt u uiteraard mee na het kennismakingsgesprek. Wanneer dit aanmeldingsformulier is ingeleverd ontvangt u van ons een bevestiging van inschrijving van uw zoon of dochter.

Wachtlijsten
Op dit ogenblik hebben wij helaas voor bepaalde jaargroepen wachtlijsten i.v.m. de vele aanmeldingen en de (op dit ogenblik) beperkte ruimte (aantal lokalen). Mocht u hierover vragen hebben, dan kunt u hierover bellen met Stefan de Jonge (directeur);
026-3118974/directie@ikc-debrug.nl

Er is een wachtlijst voor plaatsing in:
Jaargroep 2024 (instroom kleutergroep, kinderen geboren in 2020)
Jaargroep 2025 (instroom kleutergroep, kinderen geboren in 2021)

2023-2024 (deze groepen zijn vol):
-Groep 3
-Groep 3-4